Korduma kippuvad küsimused

Olen tellimuse kontaktisik, kuid toodet hakkab kasutama minu kolleeg. Kuidas saan määrata toote kasutusõiguse oma kolleegile?

Kasutusõiguse määramiseks logi enda kasutajakontoga sisse ja klõpsa menüüs lingile „Kasutajaõiguste määramine“. Kliki õige tellimuse real nuppu „Anna õigus“ või „Muuda“ ning sisesta kasutaja ees-ja perekonnanimi ja e-posti aadress. Kui muudatused on salvestatud, saadetakse sinu määratud e-posti aadressile teavitus.

Kas saan enda kasutusõiguse jagada ka teistele?

Kasutusõigus on seotud sinu isikliku kontoga, mistõttu õigust teistele jagada ei saa. Küll aga saad enda kontolt kasutusõiguse eemaldada (klõpsa lingile „Kasutajaõiguste määramine“ ja vastava tellimuse real nupule „Eemalda“) ja seejärel määrata kasutusõiguse kasutajaks teise isiku.

Tegin logimisaknas lahtrisse „Mäleta mind“ linnukese, kuid iga kord lehele tulles pean uuesti sisse logima. Milles asi?

Palun kontrolli veebilehitseja seadeid ja vaata, kas sul on küpsised lubatud. „Mäleta mind“ kasutamiseks tuleb lubada küpsiste salvestamine.

Minu e-posti aadress on muutunud. Kuidas saan seadistada Äripäeva kontole uue e-posti aadressi?

E-posti aadressi saab muuta vaates „Minu profiil“, küsimuste korral võta ühendust meie klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099.

Mul on kehtiv tellimus, millega kaasneb veebiligipääs, kuid ma ei ole saanud selle kohta teavitust enda e-postile.

Palun kontrolli igaks juhuks oma e-posti rämpsposti. Kui seal kirja ei olnud, võta ühendust meie klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099.

Kui kiiresti pärast tellimuse vormistamist tekib kasutusõigus?

Kasutusõiguse tekkimise kiirus sõltub makse laekumisest. Kui sooritasite ostu Äripäeva e-poes, tasusite tellimuse eest internetipangas ja klõpsasite pangas nupule „Tagasi kaupmehe juurde“, oleme saanud kinnituse, et tellimuse eest on tasutud. Sellisel juhul tekib kasutusõigus minutite jooksul. Kui tasute pangaülekandega, jõuab info pangast meile viitega ja kasutusõigus tekib makse tegemisele järgneval tööpäeval.

Olen unustanud oma salasõna, muu sisse logimise viisi andmed või selle, millise e-posti aadressiga on minu kasutusõigus seotud. Kuhu peaksin pöörduma?

Kui oled unustanud enda salasõna või muu sisse logimise viisi andmed (Facebooki, Gmaili, Mobiil-ID või ID-kaardi salasõnad) saad uue salasõna või logimisviisi valimiseks tellida meeldetuletuskirja, mille kaudu pääsed enda kontole. Meeldetuletuskirja saad tellida siit. Kui on ununenud e-posti aadress, millega kasutusõigus on seotud, on kõige lihtsam võtta ühendust meie klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099.

Mul ei õnnestu ühelgi viisil sisse logida. Mida peaksin tegema?

Äripäeva konto on automaatselt seotud tellimuses esitatud e-posti aadressiga, millele saadetakse Äripäeva konto loomise või kasutusõiguse lisandumise info. Alternatiivsete sisse logimise võimaluse nagu Facebook, Gmail, Mobiil-ID ja ID-kaart kasutamiseks on vaja enda konto vastavate logimisviisidega siduda. Seda on võimalik teha sisse logituna „Minu profiil“ lehel siit. Kui oled kirja kustutanud või kirjas olev link on muutunud kehtetuks, saad endal tellida meeldetuletuskirja, mille kaudu pääsed enda kontole. Meeldetuletuskirja saad tellida siit.

Kuidas saan tellimust tühistada?

Tellimust saab tühistada pöördudes AS Äripäev tellimiskeskusesse telefonil 667 0099 E-R kell 8:15-17:00 või kirjutades e-posti aadressile [email protected].
Tellimuse tühistamine toimub vastavalt AS Äripäev Üldtingimustele.